PC Spiele

17. Juli 2012 · 15:15h
Es ist die News der Woche und des noch jungen Wochenendes: "Battlefield 4" kommt. Laut einer Anzeige in EAs Online-Store Origin liegt der Limited Edition von "Medal of Honor: Warfighter" ein Code für die "Battlefield 4"-Beta bei.
14 Jul 12 | Antworten | Zitieren
Battlefield 4: Offiziell enthüllt. Release im Oktober 2013 wahrscheinlich!

Dase sch aber ned de Ärnscht?

Ich mein hallo ich liebe Battlefield ond han ghofft das en 4te Teil usechond, aber so früe??? Werd das jetzt wie CoD das fascht jedes Johr en neue Teil chond? Ich han eifach angscht dases kei grosse Sprong werd mache zom 3te Teil wels halt eifach zitlich ned wit usenand liid,vorallem grafisch werdeds do nüt bessers chönne brenge (för de Pc notürlich, Konsole esches jo abartig hässlich gsi)! Was EA ond Dice notürlich chönd besser mache esch ganz klar d Grössi ond d velfalt vom Game. Es esch jo schlemm das sitem Release vo Battlefiel 1942 die nachkommende Battlefields emmer chliner worde send ond mer weniger Möglichkeite gha hed als im 1942. Klar brengts ned werklich vell wenmer en riisige Flogzügträger metem Schnäggetempo chan als Kapitän manövriere, aber rein scho Tatsach das äbe genau das möglich esch ond au sämtlichi Gschötz chönd bedient wärde das esch doch legendär!!! S gliche met de U-Boot, obwohl die nie öppert hed welle stüre, es esch de Oberburner! ond das im Johr 2002!
Metlerwile esch 2012 ond alli fönd schier a brüele vor Freud ond hend s gfühl es esch en Sensation das weder Jets debi send, verdammt logisch send weder Jets debi sösch wärs jo de gröschtig Flop!

Naja jetzt esches so ond BF 4 esch bestätigt, geili Sach, aber ROCKET DAS CHRUT ond brenged öppis wo d Wält nonie gseh hed!

BF ftw!

-- 

Nanoc 3 Beiträge

15 Jul 12 | Antworten | Zitieren
RE: Battlefield 4: Offiziell enthüllt. Release im Oktober 2013 wahrscheinlich!

@ Nanoc: schon 18 gewesen oder vergessen das die Shooters fast all jahr erscheinen und nie was neues machen bzw. bringen?

-- 

Bloodriver 275 Beiträge

Auf dieses Thema antworten?
Sorry, nur registrierte Benutzer dürfen Beiträge verfassen.

Eine Registrierung bei Game7 ist ganz einfach und natürlich kostenlos!
Alles was wir brauchen ist deine E-Mail Adresse:

E-Mail Adresse

GAMES.CH - Features

Die besten iOS Casual-Games

GAMES.CH - Features

Game-Klassiker auf iOS