Heute erscheint der "Continuum"-DLC für die PS4-Version von "Call of Duty: Infinite Warfare". Ausserdem wurde ein neues Update veröffentlicht.
Infinity Ward und Activision veröffentlichen im Laufe des heutigen Tages den "Continuum"-DLC für "Call of Duty: Infinite Warfare" auf der PlayStation 4. Der PC und die Xbox One warten einen Monat länger. Enthalten sind die vier Multiplayer-Maps "Turista", "Excess" (eine Variante von "Rust" aus "Call of Duty: Modern Warfare 2"), "Scrap" und "Archive". Dazu gesellt sich die neue Zombies-Episode "Shaolin Shuffle".
Darüber hinaus wurde ein neues Update zu "Call of Duty: Infinite Warfare" ins Netz gestellt, allerdings für alle Plattformen. Nachfolgend steht der Changelog zur Ansicht bereit.
General Fixes
- VPR adjustments:
- Recoil and gun kick provide a little more consistency
- Damage adjustments
- Fixed a bug that would double up on hit markers
- Increased clip/stock size
- Decreased reload times
- Various map fixes
- Slide challenges: added a grace period to make slide medals and challenges easier to get
- Fix for a bug where enabling and disabling Hardcore Mode would not correctly keep Respawn Delay values in sync for the mode
- Fix for the player being damaged by their own Shockwave while using Reactive Armor
- Disabling Gestures while in Phase Shift
- CWL adjustments:
- Removed grace period times for Overdrive and Active Camo. This means you will no longer be refunded the Payload even if killed just after activating the Payload
- Lowered score requirements for all Payload weapons except Claw to make them more viable for use
- Banning silencers for all weapons